Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@annicohome.nlLeidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan kun je deze deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie

Annico Home doet er alles aan om je producten in topconditie te leveren. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling defect raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om het gebrek binnen twee maanden na constatering aan ons te melden. Als het gebrek binnen de garantie valt, zullen wij als je wenst en dit mogelijk is zorgen voor kosteloze vervanging of ontvang je het aankoop bedrag en de verzendkosten retour. Meld het gebrek door een e-mail te sturen aan info@annicohome.nl.

 

© 2020 - 2022 Annico Home | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel